23 mei 2012

Zo simpel en zo lekker met B.O.S.U.I.

Hier ben ik altijd als een kind zo blij mee. Een lezer die een gerecht van me heeft gemaakt en er gelukkig mee is. Daar gaat het allemaal om. 
Dag heer Wilbrink
Wat een openbaring dat een paar sliertjes spaghetti met wat BOS-uitjes en een paar doperwten met spekjes, zo allemachtig lekker en puur kunnen smaken. Nooit geweten, maar vanaf nu geef ik het door aan de ganse familie, zodat iedereen kan genieten. Lekker simpel en voordelig. Dank voor de suggestie.
Groet
J van der V
En dit is de link naar het recept. 

http://www.telegraaf.nl/vrouw/eten_drinken/vrouw_recepten/12177948/__Bosui_is_een_bosje_uitjes._Dwazen___.html

En veel plezier ermee.
En o, ja, ik haal nu steeds die kaartjes van salade-ui van het bosje bosui en ga dan naar de kassa. Daar zitten ze vrolijk met de handen in het haar. Tsjonge, jonge, wat zou dat nou zijn...? Tot er iemand bosui roept. Dan knik ik heel hard "ja!".


1 opmerking:

  1. Ineens schiet me te binnen, dat een paar weken stond ik bij de kassa van Appie Heijn met een koolrabi en de kassiere vroeg heel vrolijk, dit is een venkel hé? En meiraapjes had ze ook nog nooit gezien. Ze was van mijn leeftijd ;-)
    Er ligt nog veel werk voor je hihi. Dus ik weet zeker dat ze in de war raken als je de labels weg haalt.

    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen